Banner

Till Salu

lördag 20 november 2010

Välkommen till världen...

Tänkte visa lite kort som blev gjorda pga baby boom bland vänner och släkt. Alltid kul med nykomlingar;)
Korten har en gemensam nämnare och det är de små skorna, men sen tycker jag att jag lyckats göra helt olika kort.
Eller vad tycker ni?


Gillar craftcardstocken som har kommit i sortimenten. Även om det är brunt så kan man färga det väldigt lätt. Här har jag stämplat en ram runt om. Magnolia papper och creme cardstock till skorna. Mörkbrunt sidenband till rosetten och en brad i mitten. Självklart har jag distressat en massa som vanligt. Textstämplen kommer från Inkido.


Insidan enkel. Även här Magnolia och creme papper. Skrivrutorna är en TH dies.



Enkel baksida. Försökte att använda allt papper, brukar få en massa spillbitar.


Här har jag stämplat med en TH stämpel och en från Prima. Även här har jag använt craftcardstock;)


En Ms punch och TH papper. Magnolia och cremefärgad cardstock till skorna. Dessa skor fick en bit spets och floss som "rosett". Några små charms fastsatta med tun ståltråd.


Även denna insida väldigt enkel. Skrivrutorna är även dessa en TH dies. Upptäckte att jag missat att fota baksidan, men den har följt samma stil som dom andra.



Mer Magnolia papper och craftcardstock. Inkidostämplen har gått varm;)


Mer spets och floss. Även här har jag satt fast några charms.


Insidan lika enkel och TH dies till skrivrutan.

Lika enkel baksida.

####

Ha det bäst!

Puss

Erika/Rosa Bönan

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar