Banner

Till Salu

söndag 28 november 2010

Hemlis och ett dopkort...



Hej!

1:a advent och mysigt med all snö. Igår kom jag hem till två snölyktor på trappan;) Me lik a lot!

####

Jag har en hemlis att berätta, men ni måste vänta lite på den;( Så jag tänkte bjuda på ett dopkort med de vackra pappren från Prima.



Ganska enkelt kort.



Lite olika stansar, gamalt papper från en förpackning, grövre band/snöre och embossingfolder. Två stämplar, en från Magnolia och en från Inkido.




Insidan består också den av Primapapper.



Mer stansar till blommor och blad. Sen kan ni se här att kortet inte sitter ihop på vanligt sätt utan har bundits ihop. Det blev lite mycket blommor och blad på insidan av kortet;)




Och som vanligt en enkel baksida.

Hoppas ni kan hålla er till tåls till jag kan berätta min hemlighet;*)
Och ni har väl inte missat att Tim Holtz börjar med 12 tags of christmas den 1 December, ho ho ho vad jag ska kolla in det hihihi.....


Ha en underbar start på veckan.

Puss
Erika

2 kommentarer:

  1. Så mycket underbara saker du gör!
    Tack för inspirationen - jag har precis lagt ut en "desperat-påse" som du räddade mig med tack vare din fina beskrivning på pysseltagen :)
    Och "vik-tokig" som jag är så är det alltid kul att hitta nya vikningar.
    Kram
    L8

    SvaraRadera