Banner

Till Salu

söndag 14 november 2010

Ett manligt kort...


Hej!
Hoppas ni har haft en trevlig farsdag! Tänkte jag skulle visa ett manligt kort, inte ett farsdag kort, men det gjordes till min pappa;)

####

Har gjort det väldigt rent och enkelt, precis som detta;)


Använt vanlig craftcardstock i grunden och stämplat med en TH stämpel.


Turkosa prima blommor och bruna blad utstansade med en MS punch.

En liten blomma på motsatt sida. I mitten av blommorna har jag satt bruna halvpärlor.

På baksidan har jag stämplat en "tidning" med hjälp av en primastämpel.

####

Hoppas ni finner lite inspiration till era kort nu när det börjar närma sig jul. Skulle tro att jag inte är ensam om att det arbetas på högvarv i hjärnkontoret. Det enda som stör är att jag har för lite tid att genomföra allt just nu;)


Ha en underbar vecka!

Puss

Erika/Rosa Bönan

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar