Banner

Till Salu

onsdag 13 oktober 2010

Lite gammalt och lte nytt...

Jaha då var det mitten av oktober och jag tänkte bjuda på lite gammalt och lite nytt;)

####

Tagen är distressad i grunden och sen har jag använt ett stämpelset från Heidi Swapp.


Lite blommor och en fjärils stans från MS.


Denna tagen är också distressad och stämplad med samma clear stamps. Har även använt TH tissue tape och gjort en "blomma" av spets.



Ett ganska enkelt kort med färdigt mönsterpapper. Lite bling, körsbärsblommor i orange.

Fortsatte med mer mönstrat papper på insidan, bling och MS fjäril.

Och avslutningsvis en ganska enkel baksida.

####

Hoppas ni tittar in snart igen för
jag har en jätterolig nyhet som jag vill dela med mig till er;)))))

Ha en trevlig kväll!

Puss
Erika/Rosa Bönan


2 kommentarer:

  1. Fin fina grejer. Härligt. Kram Karolina

    SvaraRadera
  2. Åhh vilka läckra tags du gjort!! Snyggt! Har redan upptäckt din "hemlis" och det var tur annars hade jag inte hittat hit... :-D

    Ha givetvis lagt till mig som följare så jag inte missat spännande alster framöver!!

    Ha en underbar dag!
    Kram¨
    Linda

    SvaraRadera