Banner

Till Salu

lördag 9 oktober 2010

Jaha då var det lördag igen och jag vet inte var denna veckan tog vägen, men det gör ju inte så mycket när man har en ledig helg;)

####

Tänkte bjuda på en recept burk jag gjort till min svägerska. Den går i 50-60 stil som passar in hos henne.
Burken är från panduro och klädd med vit Cs som blivit distressad i kanterna.



Det rutiga pappret är från Graphic45 som har blivit ett klart favoritmärke på papper.


Dom roliga bilderna och texterna kommer från ett klippark av märket Crafty Secrets.


Försökte hålla lite tema på dom fyra olika sidorna.

Dom små "burkarna" i höger nedre hörn innehåller mina initialer.

Ovansidan!

Under handtaget satte jag denna lilla text. (klicka på bilden)

Nu väntar svägerskan på att få Receptkort som delar upp lådan i kategorier om Förrätt, varmrätt etc.

####

Hoppas ni får en trevlig helg!

Puss
Rosa Bönan

3 kommentarer:

  1. Sååååå läcker!!!! Verkligen!!!

    Ser så fram emot att få ha dig som kollega, superkul :)

    Kram Kram

    SvaraRadera