Banner

Till Salu

tisdag 19 oktober 2010

Inte hemligt längre...

Hej! Tack för alla söta och goa komentarer ni lämnar efter er, det värmer;)

Jag lovade att avslöja en hemlighet;)))) Jag har blivit tillfrågad att gästa Pysseltagens blogg under två månader och det kunde jag inte tacka nej till;))))))) Lite inspiration till julkort och alster var önskan.

Här har ni en sneak peak på mitt första inlägg.

Mer hittar ni Här.

####

I sommras åkte jag på en biltur med en av mina underbara pysselvänninor, alltid lika kul;) Vi hamnade i Borås och Magnolias butik. I en liten fyndkorg hittade jag denna underbara stämpel. Den fick bli ett grattiskort!


Det blev ett väldigt rent kort. Blomman från prima, MS bladstans.


Hittade även denna underbara stämpeln i korgen.



Det har blivit en ny favorit att använda kraftpappret till olika ändamål.



Baksidan är stämplad med en Heidi Swapp stämpel.



Här tillsammans med paketet.


Brunt omslagspapper och grovt snöre som jag dekorerat med snäckor.

####

Hoppas ni får en trevlig vecka och titta gärna förbi Pysseltagen blogg, lämna gärna en kommentar;) Ni kan alltid vara med i Oktobertävlingen;)

####

Puss

Erika/Rosa Bönan

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar