Banner

Till Salu

tisdag 11 augusti 2009

De 32 inbjudningskorten...

Jag lovade att jag skulle återkomma med hur slutresultatet blev på allt mitt distressande och här har vi det.


Det blev distressat, stämplat och dekorerat. Jag missade att ta en bild på alla korten så ni får tro mej på orden att det blev hela 32 st.


Blommorna har fått crackle paint i mitten och distress stickles på bladen. Bladrankan har fått klar crackle paint på sig.
Fest informationen printades ut och klistrades på den utsvängbara insidan.

Baksidan på båda delarna.
####

Hoppas ni har hunnit njuta av den sol som var i helgen. Jag fick min del när hela familjen, kusiner och svärföräldrar åkte till Utvälinge för att fiska och bada hela förmiddagen. Lite lätt stekt! Man lär sig aldrig! ;)
Kul hade vi och lite små fiskar fick barnen så dom var nöjda.
####

Ni får ha det underbart!
Puss
Rosa Bönan




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar