Banner

Till Salu

onsdag 29 juli 2009

Lite sent, men...

Jag har visat presentförpackningarna, men inte korten som följde med. Det blev två ganska lika kort till grantöserna och ett lite robustare till en kille.


Jag är nästan alltid ute i sista minuten, borde lära mej, men men. Kortstommarna på de två första korten är utstansade med nestabilities.
Man lägger pappersvikningen precis innanför skärningen.

Första kortet fick gå i limegröna toner. Den snygga studentstämplen kommer från Story House egna kollektion. Printade biljetter och distressad blomma.

Nästa kort fick gå i turkosblå toner och här har jag stämplat med små "sy" stämplar och samma studentstämpel. Retroblomman är målad med crackle paint och den undre distressad.


Så här såg insidan ut med plats för presentkort.


Baksidan!


Jag tycker det är svårt med kort till killar, men lite Tim Holtz produkter så går det mycket lättare;)


Insidan med plats för presentkort.

####

Jag hoppas ni får en bra dag!
Puss
Rosa Bönan

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar