Banner

Till Salu

onsdag 26 augusti 2009

Lite tvål och kortvikning...

Det har börjat dyka upp en rolig vikning på lite bloggar runtomkring och jag var inte sen att haka på den vikningen.
Det har blivit både ett grattiskort och ett bröllopskort.

Här har vi grattiskortet som fick gå i rosa toner.



Utvikt så blev detta kortet en kaskad av rosa, blommor och vita blad. Tyckte det blev en härlig färg klick.


Baksidan fick bli enkel.


Detta kortet gjordes till ett bröllop och fick gå i färgerna grönt och vit. Stilrent, eller vad tycker ni?!


Kortet är tredelat vilket inte syns kanske så bra på korten, ursäktar detta.

####

Jag pysslar med lite av varje och provade på att gjuta tvål. Kan inte påstå att att det blev en favorit, men... Det tog lite tid att smälta tvålmassan. Tråkigt!

Här har ni ett av mina resultat efter inslagning och dekoration.


Nästa gång köper jag färdiga tvålar att dekorera.

Jag var på pyssel i helgen så det finns mer på ingående att visa er. Så ni får jättegärna komma tillbaka.

Tack för att du tittade förbi!
Ha en underbar dag!

Puss
RosaBönan

1 kommentar:

  1. So pretty.....the package with roses and card with flowers. Wish I could read this language.
    smiles...

    SvaraRadera