Banner

Till Salu

lördag 12 maj 2012

Underbar vinst...

Hej!

Inte skämmer jag bort er inte;( Tiden den springer och jag försöker ta tag i den;) Någonstans i mitt huvud sägs det att man kan planera;))

För ett tag sen vann jag en blogcandy hos supersnälla Cath och det har legat på mitt bord ett tag och lockat. Och nu i dagarna fick jag äntligen tid att börja använda det.


Mumsiga papper från BasicGrey Kissing Booth, bling och blommor. Helt underbart och roligt var det att få detta på posten;)


Det blev ett grattis kort till en av kusinerna som fyllde år häromdagen. Cardstocken som jag använt till basen går i en mörk rosa-vinröd nyans. Ser lite rödare ut på bild, men det är den inte;)

Det som var kul för min del var att jag brukar inte använda färdiga bling swirlar, vilket blev en liten utmaningen;) En chipboard  som distressats och fått papper och namn. Bokstäverna var också något som jag inte brukar använda, men så behändigt;) Snabbt och enkelt! Vit/beige cardstock och en kantstans från MS har använts till pappret bakom chipboarden. Chipboarden kommer från Pysseltagen.
 

Insidan! Stämpeln köpte jag på mässan i England, Lili of the Valley. Det fanns många finna stämplar;) En kantstans från Ek succes.

Enkel baksida!

Har använt en av mina nya personliga stämplar som jag beställt hos RoxStamps, Anna-Lena har lyckats korta leveranstiden på dessa stämplar till ca 1 vecka;) Har maskat in Lili of the Valley i den.

Ha en underbar dag!

Kram 

Erika

1 kommentar:

  1. Åh, vad roligt att se att du skapat av mitt lilla kit! Mycket snyggt kort blev det! Och så har du varit i England också, härligt!
    Kram på dig, Erika!

    SvaraRadera