Banner

Till Salu

måndag 2 maj 2011

Kort till Mormor!

Hej!

Har ni saknat mej? Erkänner att jag varit riktigt dålig på att uppdatera här;( Men jag har inte varit borta från pysselbordet;)


Kortet jag bjuder på idag fick min mormor när hon fyllde 85-år.


Har mistat och distressat.


Prima blomma som mistats. Magnolia stans till blad och det älskade Hug Snug bandet som mistats.


Även denna ros är mistad.



Gjorde kortet som ett "kuvert" med en tag som man kunde skriva på.




På baksidan använde jag Tim Holtz nya Dark Kraft Glassine Paper. Är ett vaxat papper, men det skiljer sig från det som man kan köpa i tex blomsteraffären. Detta pappret är inte lika hårt vaxat vilket gör att man kan få färg att stanna kvar. Jättekul att jobba med.


Hoppas ni han njuta av värmen som var och att ni får en trevlig vecka!;)

Vi ses snart igen! (hoppas jag)


Kram

Erika

1 kommentar: