Banner

Till Salu

måndag 10 januari 2011

Oj, det har blivit 2011!


Hej!
Inte är man någon fantastisk bloggare på sin egen blogg inte. Har varit mer aktiv på Pysseltagen med både Månadsutmaning och Tips och Trix torsdag.

Tänkte kompensera detta med att bjuda på ett kort som fick tillfälle att bada i solljus vilket inte jag kan säga att jag gjort på sistonde;)



Pappret kommer från en 8x8 paper pad märke 7 Gypsies.
Helt underbara papper. Det underbara stämpeln köpte jag på premiären av Rox stamps.


Tre hemmagjorda blommor och utstansade blad. Lite grovt snöre och Ms punch.




Enkel baksida med hjälp av Ms punch och fjärilar. Och självklart har jag distressat diverse kanter med både färg och utan.

Jag hoppas ni har fått lite solenergi till pyssel;)

Puss

Erika/Rosa Bönan

1 kommentar: