Banner

Till Salu

söndag 26 december 2010

God fortsättning...

Hej!
Hoppas ni har haft en fantastisk jul. Själv har det varit bra, men jag har som vanlig inte hunnit med allt jag vill;( Jag jobbar inom handel och julen är högsäsong för min del, men jag tänkte bjuda på lite smått och gott idag.



Svärfar kom in med två julrosor utan kruka och så kan det inte vara. Köpte två vita krukor på Maxi, lite grovt snöre, hemmagjord tag och TH ren med stickles. Taadaa... snyggare krukor kan man inte köpa.;)


Sen har vi en liten julhälsning till fröknarna på barnens dagis. En helt vanlig brunpåse klädd med papper, snöre och tag. Tagsen är stämplade med TH stämplar och distressade.



På baksidan hittar vi den nervikta toppen som är stansad med en MS border punch. Hållat och dragit igenom snöre till stängning.



En och annan jultag har jag hunnit med. Här har vi distressad bakgrund och sedan stämplat med en TH stämpel och en stämpel från My paper world.




Den extra tagen som sitter på är grunge paper målad med crackle paint, slipad och sedan distressad. Och en hemmagjord jul,-stjärna/blomma.

####

Glöm inte bort att titta in på Pysseltagens blogg på tisdag, min bloggdag;) Då bjuder jag på fler tags och en liten försmak av vad som komma skall.

Ha det så bra!

Puss

Erika/Rosa Bönan

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar