Banner

Till Salu

söndag 4 juli 2010

Tag och väskkort...

Oj, jag har visst slöat till mej;)
Det finns alster att visa, men på sistonde har jag märkt att jag surfat runder på era bloggar och upptäckt att klockat blivit sen och inte orkat lägga in något till er, men nu får ni två;)...
####

Vi börjar med en tag som påminner om den förra. Vet ni vad det värsta är, jag kommer inte ihåg vem som fick den förra, men denna gick till ett barn som fyllde år. Jag brukar komma ihåg till vem jag gjort vad, men inte på sistonde.

Hemmagjord blomma, fågel från 7 Gypsies och färger distresser.


Lite halvpärlor på svirlen.

####

Fick en beställning av en kär vän på ett kort till en väsk och sko-tokig svägerska. Och vad gör man då, jo man väljer att göra antingen en sko eller en väska och jag valde en väska.;)


Framsidan med blommor och metallhörn.


Insidan med lite stämpling och en fjäril.


Kortet från sidan.


Baksidan.


I cirkeln har jag stämplat mitt bloggnamn, satt en fjäril och en blomma. Enkelt och snyggt!

####

Jag hoppas att ni hinner njuta av värmen som är, jag har haft en kanon helg och fyllt på, min linne bränna;)

####

Ha en fantastisk kväll!

Puss
Rosa Bönan

1 kommentar:

  1. Väskan är jättefin, får träffas någon dag så kan du visa :) Kramiz

    SvaraRadera