Banner

Till Salu

onsdag 14 juli 2010

Kaffefilter och Väskkort...

Wow vilken sommar det blivit! Jag tycker bara synd om alla som jobbar, själv så har första veckan på semestern börjat. Den har börjat trevligt;) Igår Tisdag var jag med min kära pysselkompis i Borås;))) Många skratt och lite handling blev det. Har redan hunnit prova lite av sakerna, bilder kommer;)

####

Till dagens rubrik, Kaffefilter...
Man behöver inte bara koka kaffe med filterna, dom fungerar utmärkt att göra blommor i.
Stansade ut med Tim holtz dies och färgade in med Glimmer Mist.



Tyvärr blev bilderna lite mörka, men den vänstra blomman har blåa "pistiller" och den högra har fått guldig distress stickles på sig.

####

Väskkortet då, jo egentligen gjorde jag det till en utmaning som Pysseltagen hade, men jag han inte med mitt liv just då, så det blev inget med det.
Inspirationen till detta kort hittade jag hos agnieszka-scrappassion . Jätteduktig tjej!

Härliga Mariposa papper. "Spetsen" är en MS- punch som jag veckat i lite tunare papper.

blommorna var creme färgade, men dom fick en runda med misten;) Bladen är ytterligare en MS-punch som har tillhörande stämplar. Fjärilarna har fått distress stikles, det blev en lite glittrig frostad yta.


Och så här ser det ut från sidan med matchande papper på insidan.

####

Hoppas ni inte smälter bort och att ni orkar pyssla;)

Ha det så bra!

Puss

Rosa Bönan

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar