Banner

Till Salu

tisdag 26 maj 2009

Retroblomma och tag

Som jag sagt innan så älskar jag mina retrostansar! Man kan ju göra så mycket med dem!


Här har jag stansat och stämplat med en textstämpel på bladen. Det ger lite mer känsla och chalkade kanter så klart! De gröna bladen är en annan blomstans!

#####

Jag har inte visat så mycket av denna stilen på min sida ännu, men jag älskar grunge stilen som Tim Holtz har! Det är oftast kladdigt, men hur kul har man inte!
Här har jag varit i farten och kladdat, tackar den person som uppfann gummihandskar! Skurit till egna ettiketter, skrynklat ihop, dragit med färg, sprejat vatten och sedan stryckigt den torr och slätt! Hjärtat är målat med cracklepaint och distressfärg! Några blommor, pärlfloss och halvpärlor!
Ha det så bra!
Puss
Rosa Bönan

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar