Banner

Till Salu

söndag 10 maj 2009

Ett album

Ett album till två killar och deras tjejkusiner! Bilderna skulle personen själv sätta i! Det kan vara svårt ibland att göra en lo utan att riktigt veta hur bilderna som ska sitta på sidan kommer att se ut!

Jag tror att jag har en annan framsida på detta albumet, ska försöka hitta det! Det saknas nämligen ett n i rubriken! Självklart är det åtgärdat och det tillkom en ny liten detalj på sidan!

Har andvänt mej av krackeleringslim(genomskinligt) på orden "coola killar".

Här har jag stämplat upp ett eget mönster! På de utstickande trekanterna har jag satt fast en nyckel med en dödskalle och ett par bebis fötter! I de utsmyckningarna har jag fäst band!

Här har jag klippt ut delar på pappret och även här andvänt krackeleringslim på två av piraterna som sticker ut från sidan!

En sida enbart för flickorna fick jag också klämt in! Ordet prinsessor tyckte jag passade in på dessa tjejer!

Baksidan av albumet blev en ganska enkel sida med möjlighet att skriva ner några minnen och kommentarer om kanske personerna som hamnar i albumet!




Tyckte att det behövdes en ask till albumet, den blev så här!

Jag ska försöka hitta den andra bilden på framsidan så titta in igen! Det är inte det enda jag har i lager att vissa er! Det finns mer och det har varit en produktiv vår!
Puss
Rosa Bönan




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar