Banner

Till Salu

fredag 14 oktober 2011

Liten Tutorial...



Hej!

Nu kör vi en vecka, har det visat sig, med alster och tutorials från mina dt-bloggningar, men jag hoppas ni inte har något emot det;)

Ett litet enkelt tagalbum!


Stämplar från Crafty Individuals.



Ena tagen är stämplad med stämplar från Crafty secretsn och vit embossade.


På framsidan har jag klippt ut ett extra paraply.



Här har ni måtten.


De streckade linjerna ska ni biga. När ni skurit ut biten och bigat ska vika upp 5 cm biten och vika som ett dragspel. Sätt lite tejp/klister vid de yttre ändarna och mitt på varje skarv så att 5 cm biten stannar uppe på sin plats.




Mina dekorbitar har jag skurit till i måtten 4 st 4,5 x 6,5 cm och 4 st 6,5 x 11,5 cm.

Lycka till! Det kommer ett tagalbum till om någon dag;)

Kram

Erika

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar