Banner

Till Salu

söndag 23 maj 2010

Pysslat på träff...


Det är ett tag sen som jag var på en jättetrevlig träff, anordnad av Pysseltagen, 1 Maj. Vi fick ett litet kit till första utmaningen, allt var vitt, papper och lite dekorationer. Man fick endast lägga
till färg, stämlar och stansar. Den nötten tog ett tag;) Men...

Det blev ett konfirmationskort.

Jag använde min nya TH dies och distresser.

Baksidan, enkel som vanligt;)

####

På träffen ingick det även tre workshops där vi fick lära oss att göra blommor på olika sätt. Väldigt kul;)

En av dessa hemmagjorda blommor blev en blomsterranka som fick pryda kortet till tjej som skulle bli 10.



Eftersom rankan är så dekorativ så valde jag ett milt papper i bakgrunden och inte fler dekorationer, endast ett stämplat grattis.


Insidan fortsätter i samma sparsmakade stil.


Och den enkla baksidan.

####

Kan ju säga som så här, jag längtar till nästa träff, men först blir det en liten träff hemma hos mej den 1 juni. ser framemot denna träff.

Hoppas ni får en bra söndag!

Puss
Rosa Bönan

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar