Banner

Till Salu

lördag 26 september 2009

Förlåt...

Förlåt för min frånvaro här på bloggen. sambon har jobbat dubbelt och jag har börjat jobba. Man kan ju inte gå hemma i all evighet med barnen. Det hade varit kul,men det måste ju komma in kulor också. Sambon har fortfarande inte fixat med photoshop så det går inte att komma åt bilderna ännu, men trägen vinner;)

Jag hoppas att ni har fått möjlighet att gå på mässan i Helsingborg imorgon, jag ska ditt och möta upp några vänner och ha lite mystid med allt ögongodis och lite shoping.

Ha en underbar dag!
Puss
Rosa Bönan

2 kommentarer:

  1. Hej Erika! Hoppad det går bra för dig både med jobbet, de goa barnen och detta, ditt härliga pyssel! Du är så duktig men du måste ta tid och bara vara. Nu har jag kommit igång med min blogg och jag lär mig hela tiden. Det känns i hjärnan men det är så kul när jag fixat en ny sak och jag lär mig mer och mer. Detta är min akilleshäl, hjärnan är så trög men det börjar som sagt lossna. Du får gärna gå in på den och kolla hur en 50-åring tänker och "klarar av". Lisaskonst.blogspot.com heter den och jag skriver om mina tankar och funderingar.
    Kram till er hela familjen. Hoppas Peter får en bra fars dag idag och njuter av sina goa ungar! KRAM Lisbeth och hela familjen från Tureby

    SvaraRadera
  2. hope you get back to bloggin soon - your makes are fabulous !

    SvaraRadera