Banner

Till Salu

söndag 14 juni 2009

Pysslat på senaste träffen

Jag var på pysselträff i Maj och då blev det lite gjort! Dessa två tagsen och kortet, ytterligare en tag har jag i min mobil! Måste titta närmare på hur jag lägger över bilder därifrån!


Jag har gjort mina egna tags och färgat och stämplat!


Lite nya stämplar och blommor blev det! Tim Holtz metaldekorationer blev det också!

Har köpt det nya grungepappret som är tunnare än det tidigare! Man kan stansa ut i detta! Blomman är målad med crackle paint och distressad! Jag skar ut längs med blommönstret och limmade det ovanpå för att få lite djup, chalkad kant!

####

Och nu ska det bära av till en ny pysselträff idag! Trevliga människor och pyssel hela eftermiddagen utan att man och barn rycker i en! Jippppppppiiiiiii! Jag är inte desperat att komma hemifrån tro inte det, jag älskar mina gullungar, men man behöver ha egentid också!

####

Ni får ha en underbar dag! Det ska jag !
Puss
Rosa Bönan

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar